訪客留言 (1083)
|
soyee1135 於 2009-03-15 12:51 PM 發表:
禾受d咩-口-
禾話,,,如果梨同禾講反一句 白色情人節快樂 就算遲左禾都受架xdd 明未?!` |
|
yanbaby24 於 2009-03-15 12:45 PM 發表:
哈哈,,
咁比細啲o既cm你xDD`
|
|
a2617185 於 2009-03-15 12:02 PM 發表:
THX YAN,
咁大個CM呀XDD 好重個喎XDD
|
|
yanbaby24 於 2009-03-15 11:59 AM 發表:
再哩個c0mmenT^3^
|
|
yanbaby24 於 2009-03-15 11:48 AM 發表:
比番15號o既大Cm囝你^3^''
C0mmenT^^'
|
|
a2617185 於 2009-03-15 10:23 AM 發表:
THX ANNA既CM仔"
THX SOYEE 既CM""
你受D咩
好似咩都無問個你喎
|
|
soyee1135 於 2009-03-15 02:02 AM 發表:
哈哈,,,
梨同禾補反一句 禾受架xpppp |
|
miminini 於 2009-03-15 01:32 AM 發表:
白色情人節快樂啦
|
|
a2617185 於 2009-03-15 01:07 AM 發表:
哈哈,
THX咁多位係白色情人節既CM""
雖然今日已經係15號,
但係我都想係到補番同大家講一句,
白色情人節快樂
|
[ 發表留言 ]
我知你琴日好快樂^o^