訪客留言 (1083)
Jackie_Love 於 2009-03-15 12:59 PM 發表:
情人節我都吾快樂既~__~
我知你琴日好快樂^o^
soyee1135 於 2009-03-15 12:51 PM 發表:
 禾受d咩-口-
禾話,,,如果梨同禾講反一句
白色情人節快樂
就算遲左禾都受架xdd
明未?!`
yanbaby24 於 2009-03-15 12:45 PM 發表:
 哈哈,,
咁比細啲o既cm你xDD`
a2617185 於 2009-03-15 12:02 PM 發表:
THX YAN,
咁大個CM呀XDD
好重個喎XDD
 
yanbaby24 於 2009-03-15 11:59 AM 發表:
 再哩個c0mmenT^3^
yanbaby24 於 2009-03-15 11:48 AM 發表:
 比番15號o既Cm你^3^''
C0mmenT^^'
 
a2617185 於 2009-03-15 10:23 AM 發表:
 THX ANNA既CM仔"
THX SOYEE 既CM""
你受D咩
好似咩都無問個你喎= =
soyee1135 於 2009-03-15 02:02 AM 發表:
 哈哈,,,
梨同禾補反一句
禾受架xpppp
miminini 於 2009-03-15 01:32 AM 發表:
白色情人節快樂啦
a2617185 於 2009-03-15 01:07 AM 發表:
 哈哈,
THX咁多位係白色情人節既CM""
雖然今日已經係15號,
但係我都想係到補番同大家講一句,
白色情人節快樂
[ 返回 a2617185 的個人主頁 ]