訪客留言 (1083)
a2617185 於 2009-03-15 01:04 AM 發表:
THX YAN你咁多大CM呢,
你今日個得開心嗎?
有無唱K呀?
THX君既咁多個CM呢"
唔係跟既,我唸咁岩姐
開唔開心呀你今日?? 
THX雞溫既CM"
大家咁話呢XDD,
但係我今日就唔係咁快樂"
THX ANNA 既CM仔呢"
希望你都快樂啦
THX妹既大CM喎
THX HOIYANCAI既CM"
希望你都快樂呢
THX NONOKO既CM仔呢,
今日不太快樂
THX SIUKIT既CM""
THX SOYEE既CM""
唔洗XDD,我會接住呢
仲有THX屎忽儀既CM仔呢
今日同條仔點個呀你?
跟住仲有研既CM"
點個呀你今日??
最後, THX FUNG 既大CM仔呢"
soyee1135 於 2009-03-14 11:39 PM 發表:
 thX梨既cM籽哇=]]
等禾都送反個比梨梨梨梨梨梨梨梨拉xdd
接住拉喎^
cM
for uuuuu
白色情人節快樂喔(^_^)
yanbaby24 於 2009-03-14 10:19 PM 發表:
 comment=)

 

 comment=)

 

comment=)

 

 comment=)

 

comment=)

 

 comment=)

 

comment=)

 

祝白色,,情人節快lok`xdd`
siukit531 於 2009-03-14 08:23 PM 發表:
cm ;)
siukit531 於 2009-03-14 08:23 PM 發表:
cm ;)
Nonoko 於 2009-03-14 07:44 PM 發表:
 
今日系白色情人節,你快樂嘛?
chloe724 於 2009-03-14 07:15 PM 發表:
♥♥白色情人節快樂♥♥
CMCM..'
miminini 於 2009-03-14 06:02 PM 發表:
白色情人節快樂^_^`
clumsyyi 於 2009-03-14 05:34 PM 發表:
 白色情人節快樂^_^`
fung0459 於 2009-03-14 04:09 PM 發表:
 C0m3enT
[ 返回 a2617185 的個人主頁 ]