訪客留言 (395)
|
|
l0k0507 於 2010-08-07 10:22 AM 發表:
HAHA加左你啦;)
|
|
a60842090 於 2010-08-07 10:20 AM 發表:
|
|
l0k0507 於 2010-08-07 10:14 AM 發表:
叫我小煙 / momo都得嫁=]
算啦''果個妹妹仔-.-唉''
有冇msn哇;) 我加你呀''
|
|
a60842090 於 2010-08-07 10:02 AM 發表:
你可以叫我做敏敏xd''甘我可以點叫你呢
|
|
a60842090 於 2010-08-07 10:01 AM 發表:
嗯..就做fd la.. xdd
你幾好好人xdd
唔似果個妹妹甘無品..哈哈
|
|
l0k0507 於 2010-08-07 10:00 AM 發表:
做個FD呀''叫你呀嫂得唔得呢可x)
但叫呀嫂都係叫到老曬''
可以叫你做咩哇x3
|
|
a60842090 於 2010-08-07 09:51 AM 發表:
55..THX CM;]
|
|
l0k0507 於 2010-08-07 09:36 AM 發表:
靚女唔好嬲啦xD
嬲得多會好快老-_-;;
cm比你既;] hahaa
|
|
a60842090 於 2010-08-07 07:04 AM 發表:
我無..:>前你係咩??你梨就嘈"?
邊個叫你梨我Q00ZA"? 在梨;我玩7你丫
|
|
LAMBABYv3v 於 2010-08-06 08:21 PM 發表:
系阿我系嘈你阿.
旦系我嘈緊你我入你qooza都有留comment拉. 吾好甘冇品拉吾該. |
[ 發表留言 ]