訪客留言 (117)
paullove55 於 2009-04-11 02:04 AM 發表:
4月cm
king212 於 2009-04-04 09:11 PM 發表:
COMMENT!!
winnie199411 於 2009-02-24 09:47 PM 發表:
 HI~
路過 cM foR YoU
babii 草 於 2009-02-20 12:30 AM 發表:
囡囡牙..好驚自己真係中2左令妹
所以對佢又遠又近
babii 草 於 2009-02-20 12:11 AM 發表:
囡囡,你識牙琪 ge ?好掛住你同你老公仔牙
www.xanga.com/letmetear
嗚嗚,情人節  ,禾喊喊左牙
依家好辛苦,,,都唔知點算好..

mo6762ki 於 2009-02-12 09:37 PM 發表:
我係傻琪ㄚ...
新年個陣..我係大陸見到你..
唔知係唔係你黎..哈
twy123 於 2009-01-19 10:56 AM 發表:

;]

-   `c 0mm3nt 4 y0u <3

bl 0g(:

 
twy123 於 2009-01-19 10:56 AM 發表:

;]

-   `c 0mm3nt 4 y0u <3

bl 0g(:
freethomas 於 2009-01-12 04:16 PM 發表:
比個腥m你,
要回返個無禁腥的腥m比我架!
請大家多多支持小弟la!!!
.....thx.....
winds1992 於 2008-12-07 09:05 PM 發表:
 十卜你!-3-人家都叫熊貓 不過係佳佳
[ 返回 a61402439 的個人主頁 ]