訪客留言 (49)
|
|
sky3 於 2010-03-18 09:42 PM 發表:
路過" =)
-★ CoMm3nT`;)
|
|
lilleiws 於 2010-03-18 02:30 AM 發表:
我諗..您一定好慢
|
|
ruby986 於 2010-03-15 10:48 PM 發表:
我漫畫出售哇 價錢好平架炸 你出街買1本最平刀要20蚊本啦 但我最貴刀系賣20蚊 最平就8蚊本 系咪好抵吖 快d add我msn啦 我msn系:[email protected] 我=緊你架 交收地點再講 時間盡就你 p.s add左我既同我講話想買漫畫 我D幾乎全部刀系少女漫畫黎....男仔我5知你中5中意睇,不過你可以+左我先,我再話比你知有咩書xd
我仲有熊仔喔..¥25起,系咪好抵吖,快D add我啦...有大只架
另有單con 475度 天使紫 ¥35
另放1個藍色豬豬書包,3個袋 |
|
jenneth 於 2009-12-30 06:30 PM 發表:
ComM3nT
|
|
kawaii6672 於 2009-12-15 11:51 PM 發表:
云吞@____@
|
|
rachelku 於 2009-09-27 08:11 PM 發表:
c0mm3nt `` *v* |
|
KOEY_BABE 於 2009-08-21 09:05 PM 發表:
CoMMeNt!
|
|
kitkit0215 於 2009-08-11 04:03 PM 發表:
c0mmenT:'
|
|
Ah_Hey 於 2009-08-03 06:36 PM 發表:
COMMENT:(xdd);
COMMENT:(xdd);
COMMENT:(xdd);
COMMENT:(xdd);
COMMENT:(xdd); |
|
jenneth 於 2009-07-12 05:19 PM 發表:
我尼拉!!
比個ComM3nt字你拉!
要回噶!!
|
[ 發表留言 ]