訪客留言 (100)
|
|
popo0372 於 2010-06-05 12:25 PM 發表:
http://blog.qooza.hk/popo0372
有好多野買 XD!!!!
|
|
joanni 於 2010-06-04 06:44 PM 發表:
係學校果到整架嘛`
|
|
joanni 於 2010-06-02 06:30 PM 發表:
我冇認錯人架`
你真係要我講我係邊個?`
再比D提示你啦`
最後1個啦`
我1講`
包你估到`
!!!!!!!!!!說了!!!!!!!!!!!!
就係...
我係同MISS LI住既`
估到啦掛?
我相信你可能會問佢`
|
|
yeejaiixd 於 2010-06-02 05:30 PM 發表:
路過;c0mm3nt`
|
|
joanni 於 2010-05-31 06:53 PM 發表:
我真人見過你既(恆安)`
估下我係邊個?`
我識得MISS LI`
|
|
lovelvoe030 於 2010-05-25 05:21 PM 發表:
還CM....
|
|
kathenine 於 2010-05-23 03:02 PM 發表:
CoMmEnT=]''
By:Catherine
|
|
cyy_101 於 2010-05-07 09:04 PM 發表:
|
|
ki__ik 於 2010-05-07 06:33 PM 發表:
c0mment;>
|
|
dg67372381 於 2010-05-07 10:57 AM 發表:
c0mm3nt ;]''
|
[ 發表留言 ]