訪客留言 (36)
aNGelkI_123 於 2008-05-02 09:44 PM 發表:
多謝老婆子丫;;
好大大大大大大哇
bY:老公子:]
Mandy_tg 於 2008-04-27 11:47 PM 發表:
有冇留過比老弓子?!
ha..'
cM''
xD'
love_yan121 於 2008-04-25 09:55 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
aNGelkI_123 於 2008-04-25 09:47 PM 發表:
好丫
我要你msn丫
by;;豬琪`
love_yan121 於 2008-04-25 08:19 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
aNGelkI_123 於 2008-04-24 10:26 PM 發表:
好大丫好大丫
多謝x|oooo0oo000o
我都會去你個q002a度留返個大c/\/\嫁啦:]
bY::;;k|;]
 
love_yan121 於 2008-04-16 08:38 PM 發表:
 路過:'
C/\/\@@'
love_yan121 於 2008-04-16 08:38 PM 發表:
比個C/\/\你先''
[:'C/\/\:']
夠唔夠大呀?!,,=]]]]]]
aNGelkI_123 於 2008-04-12 10:54 PM 發表:
tsz仔
我會幫你留意下嫁啦
我暫時冇
有你都一定吾nike滴
bY:豬琪"
kaitszxd 於 2008-04-05 10:09 PM 發表:
嘿嘿'' 仲 有 無 同 款 旦 其 他 色 既 尼0V0
等 我 又 用 丫 mA -\/- 卡 卡``
                                     bY::KaITsZ`
[ 返回 aNGelkI_123 的個人主頁 ]