訪客留言 (36)
|
|
aNGelkI_123 於 2008-04-05 05:04 PM 發表:
kAitSz妹
我吾會搶多子'滴
佢有咁多個老弓 0.0?
搶左佢會比人打屎-[]-'
我最多搶多子個老婆子架姐
姐系kAitSz喔=P
多子要小心-\/-'
[又真系同多果個幾襯] bY::豬小琪xDDD"
|
|
kaitszxd 於 2008-04-04 01:06 PM 發表:
送 個 特 大 既cM 子 比 你=]
.\ ____ /. 同 老 弓 子 滴 這 麼 配'' 不 要 搶 我 滴 帥 帥 多 子xxxD* 卡卡 *v* bY::KaITsZ` |
|
aNGelkI_123 於 2008-03-29 09:30 PM 發表:
thz喔
咁讚我會怕醜嫁>3<
|
|
SiuBee250 於 2008-03-29 09:18 PM 發表:
cm for u...
背景好美...
|
|
aNGelkI_123 於 2008-03-26 02:26 PM 發表:
kaka系丫'
可能我系特燈嫁
|
|
dorothywu2 於 2008-03-22 12:51 AM 發表:
嘻' 我覺得我個profile同你果個好配喔'
1 藍 1 紅 =]
|
[ 發表留言 ]