訪客留言 (186)
|
|
kaiben1234 於 2009-10-22 09:56 PM 發表:
☆★
|
|
nicole3140 於 2009-10-22 02:44 PM 發表:
名位qooza友子們: 本人蔣在自己qooza舉行WCBSS 2Aand 2B令女選舉,大家可以推薦或自薦.
(絕不公開推薦人姓名)最好要有照片SD到本人MSN:[email protected] 請大家湧躍參加=](有關祥情請到http://blog.qooza.hk/nicole3140觀看) |
|
nicole3140 於 2009-10-18 06:44 PM 發表:
黎到要留CoMMenT呀.
唔留即補十倍CoMMenT.
唔想咁辛苦.就記得留喇xDD |
|
nicole3140 於 2009-10-18 01:55 PM 發表:
黎到要留CoMMenT呀!
|
|
nicole3140 於 2009-10-10 09:19 PM 發表:
CoMMenT!
我邊有皺纹喎!
你睇下自己額頭先啦
你提早衰老喇
我為你感到悲哀啦下=]
|
|
sweet846 於 2009-10-10 08:28 PM 發表:
CoMmEnT >w< 要還嫁 ''
CoMmEnT >w< 要還嫁 ''
CoMmEnT >w< 要還嫁 ''
CoMmEnT >w< 要還嫁 ''
CoMmEnT >w< 要還嫁 ''
CoMmEnT >w< 要還嫁 ''
CoMmEnT >w< 要還嫁 ''
CoMmEnT >w< 要還嫁 ''
CoMmEnT >w< 要還嫁 ''
CoMmEnT >w< 要還嫁 ''
CoMmEnT >w< 要還嫁 ''
CoMmEnT >w< 要還嫁 ''
CoMmEnT >w< 要還嫁 ''
CoMmEnT >w< 要還嫁 ''
CoMmEnT >w< 要還嫁 ''
CoMmEnT >w< 要還嫁 ''
CoMmEnT >w< 要還嫁 ''
CoMmEnT >w< 要還嫁 '' |
|
nicole3140 於 2009-10-09 07:52 PM 發表:
CoMMenT!
|
|
nicole3140 於 2009-10-07 09:07 PM 發表:
勁多皺纹既人
CoMMenT哦!
|
|
yousavedme 於 2009-10-05 07:41 PM 發表:
CommEnT !!
CommEnT !!
CommEnT !!
|
|
hazel1995 於 2009-10-04 10:16 PM 發表:
你好高咩!!!
comment!!
中秋節快樂!!
|
[ 發表留言 ]