訪客留言 (303)
|
|
aaaabbbbcccc 於 2009-10-16 04:54 PM 發表:
我都無啦啦比人話我屈佢囉..
吾Q知乜事- -
|
|
haynes123 於 2009-10-15 07:01 PM 發表:
你冇事呀?!
你去左廣州,星期一先番..
但係點解我見到你上一個鈕意先ON完既..~_~"?
唔好扮撚哂周周咁=]唔該.
|
|
haynes123 於 2009-10-15 06:59 PM 發表:
你唔好同我扮哂野呀
你夠sd過條信息比我啦.
你識放上黎我唔識呀?
睇死你咪又係唔認
收你既擋擋啦=] |
|
blackking 於 2009-10-15 12:58 AM 發表:
你仆啦=]
屈人屈得咁撚勁,
唔怪得知你叫大口仔啦;)
哎..
唔好意思..
唔記得有人幫你起左個花名..
叫大口狗添;)"
呢個名都唔錯呀~
幾貼切呀可=]~?
名都打錯就學人屈人=]?
笑死我了啦~..>﹏<||!!!!
下次屈人記得扮得真啲啦=] |
|
lmno1234 於 2009-10-14 06:32 PM 發表:
都叫你唔好係我Qz打你D垃圾囉-
係喊唔聽既' 收皮啦你" 扮哂JJ咁" |
|
blackking 於 2009-10-14 05:36 PM 發表:
我叫李X立上年讀1A依家2D係X呀知5知呀
|
|
blackking 於 2009-10-14 05:19 PM 發表:
你話我叫伱串人= =甘我真名叫咩牙F5哥哥仔扮哂野甘--5夠我串係到DEL 我信息-,-KAI...
|
|
abcd19400101 於 2009-10-14 04:35 PM 發表:
你地自已鬼打鬼串飽去
我而家要同屋企人
去廣洲拜山
請左2日假下
星期一先返學。
cm
|
|
abcd19400101 於 2009-10-14 04:23 PM 發表:
下面係blackking私人短訊原文
----------------------- 原始信息 -----------------------
blackking 在 2009-10-14 01:46 AM 撰寫: > 算啦-=-不如停戰唔好串先 >大口、等半個月後先 > 我地再1齊串撚個F.2生 > ----------------------- 原始信息 ----------------------- > abcd19400101 在 2009-10-14 01:26 AM 撰寫: > > 你lmno1234留佐個61524284電話 > > 呀biackking > > 你2條七頭玩撚晒去 |
|
abcd19400101 於 2009-10-14 03:46 PM 發表:
各位大口仔仇家睇吓
下面有1段留言
時間是今早01:36
用俏俏話留言
叫大家暫時停戰鬧人
第日先再1齊再串過
如果佢無份就唔洗用俏俏話。
你做初一我做十五
哈哈哈
|
[ 發表留言 ]