訪客留言 (75)
star_sui2 於 2009-05-30 10:49 PM 發表:
c0mment呀xDD`!
howardshum96 於 2009-05-26 09:09 PM 發表:
 
 `comment
banao_shing 於 2009-04-14 09:17 PM 發表:
你個blog lock左- -入唔到
但係都留個cm比你-v-''
唔知道你仲記唔記得我家姐-_-!?
wuyukying 於 2009-04-09 11:41 AM 發表:
c0mm3nt=]
iamon9yeung 於 2009-02-24 12:41 PM 發表:
留個c子比你^__^”
要回嫁..唔回我嬲嫁\口/
多d上黎我blog子玩哦♥`
vitowong2003 於 2009-02-20 09:24 PM 發表:
thx your cm~
回番比你~
wuyukying 於 2009-02-14 07:34 AM 發表:
ComMenT
情人節快樂
abc123456 於 2009-02-08 08:02 PM 發表:
CM@________@!
Gunshing 於 2009-01-22 09:43 PM 發表:
 
 迎接牛年
☆╭┐┌╮☆°.﹒
╭┘└┘└╮∴°☆°
└┐..┌┘─╮∴°
╭┴──┤牛扭├╮
│o o│轉 │●°   
╰┬──╯乾坤 │ ∴°﹒
☆ ˍ|ˍ/ˍˍˍˍ/∴☆.
冬去春来牛年到,牛年到,樂陶陶,一年到頭愁不著,福祿壽喜圍著繞,牛氣沖天直到老!祝各位牛年牛精神,幸福到永遠,歡樂喜連連!
edison1995 於 2009-01-18 10:00 PM 發表:
cm
[ 返回 ah_yeung 的個人主頁 ]