訪客留言 (70)
k1995217 於 2008-10-04 09:57 PM 發表:
-   詩詩=]"
-  珊哇`
-  好奈無見啦..~~"
-  好掛住你哇`
love_SIUWing 於 2008-10-02 07:26 PM 發表:
 小wing黎留個cm比你哇
cmcm
 
^__^
TunG9o9o235 於 2008-10-02 06:47 PM 發表:
 
 c02m4nT__"`
bbrex1314 於 2008-10-02 08:39 AM 發表:
 
cm  >  <
 
記得回俾我喔...
TunG9o9o235 於 2008-09-29 08:26 PM 發表:
 
 c02m4nT__"`
bbrex1314 於 2008-09-29 06:26 AM 發表:
 C  M ....~~~~~~~~~
 
嘿嘿...
 
要回的...唔回..哼哼
 
你今晚會撞鬼......!
 
HEHE....................................
freethomas 於 2008-08-19 01:13 PM 發表:
朱古力仔比個cm燒賣你la,
回個cm牛丸球我呀,要加芡汁架...
thx.....
akiTB 於 2008-08-02 04:57 PM 發表:
 cmcm
kiraluck 於 2008-08-01 12:33 AM 發表:
比個cm*你啦..

要回架...

多D上黎我到坐下啦@@...
pinky95912 於 2008-04-30 01:15 AM 發表:
你好
我好
大家好
我係路人甲=]
我係泥留下腳印
 
[ 返回 ahsze1314 的個人主頁 ]