訪客留言 (125)
|
|
yiuhoiyi 於 2009-09-26 12:13 PM 發表:
你做左班長!
D人好慘
|
|
carl45678 於 2009-09-23 05:10 PM 發表:
唔得
|
|
l0vecool 於 2009-09-08 04:46 PM 發表:
黃班長-.-
老師叫左你做班長...
無言55
|
|
carl45678 於 2009-09-07 07:18 PM 發表:
黃班長!早!
|
|
yiuhoiyi 於 2009-08-31 01:08 PM 發表:
路過ing
|
|
carl45678 於 2009-08-30 09:00 AM 發表:
我是1D班李家俊,如果你係1D就同我打招呼.
|
|
yiuhoiyi 於 2009-08-26 07:18 PM 發表:
cmcm...
|
|
coolsugar 於 2009-08-26 06:01 PM 發表:
- Comm♥nt ;) *
要回唷 ;P |
|
andywong97 於 2009-08-26 06:00 PM 發表:
hi
|
|
yiuhoiyi 於 2009-08-23 01:28 PM 發表:
cm`
|
[ 發表留言 ]