訪客留言 (23)
Eternalloveu 於 2008-05-23 05:38 PM 發表:
我多數會係5點到8點呢段時間先會上架!!!!!cM foR yoU
Eternalloveu 於 2008-05-22 06:04 PM 發表:
ThaNk yoU !!!! >v< I VerY HapPy♥
Eternalloveu 於 2008-05-19 06:22 PM 發表:
我個名叫龍成恩!!!!係米好小d男仔有個"恩"字呢!!!但係呢個恩字搞到我好似變左個妹仔咁!!!加埋"龍"字!!所以d人就叫我做"小龍女".....個個都話呢個花名好親我喎!!我就快13歲啦!!!!717就係我生日牙!!!希望可以同你做個好朋友♥cM foR yoU

 

[ 返回 annie1995622 的個人主頁 ]