訪客留言 (94)
EmilyMa1o27 於 2009-10-14 01:15 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
chinanda 於 2009-10-12 09:03 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
lucia0430 於 2009-10-10 02:36 PM 發表:
你係WHO??
Strawberry31 於 2009-10-07 07:55 PM 發表:
 邊個??邊個??
CM~~CM~~
cheongngai 於 2009-10-07 01:50 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
diana 於 2009-10-06 11:32 PM 發表:
你真係比人誤會你仲意阿sir
 
ada 於 2009-10-06 06:23 PM 發表:
 拿!!我E+黎還左"CM"比你啦!!!
cheongngai 於 2009-10-05 09:01 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
cheongngai 於 2009-10-05 06:45 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
diana 於 2009-10-04 04:57 PM 發表:
你做咩吾上msn,我註冊左啦,你可以ge我
 
[ 返回 arrow1997 的個人主頁 ]