訪客留言 (320)
wristen 於 2008-06-02 09:11 PM 發表:
喂..叫咩名..可能我識你..可能我係你miss..鄧miss  :[email protected]
有咩唔開心同miss我講下..得閒飲茶
bEBe5134 於 2008-05-28 04:19 PM 發表:
RE:: CIsi
你 點 解 會 黎 既?!
我 都 好 掛 住 你 丫`.....  ''>33<
KONGPUIYEE 於 2008-05-26 08:46 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
cISI 於 2008-05-24 07:29 PM 發表:
BEE:P好耐冇見LA..
kristyanson 於 2008-05-16 07:21 PM 發表:
 
~CM~CM~CM~
keepsecret 於 2008-05-12 04:09 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
sweetieki 於 2008-04-26 10:13 AM 發表:
- 路過的c0mmenT`
MimiManhan 於 2008-04-19 04:47 PM 發表:
莪黎送個CM仔給你呢
lOvE_yEe_cM 於 2008-04-18 07:35 PM 發表:
路過!!!**
cm  4  u@@ 
kyo987562 於 2008-04-18 06:32 PM 發表:
唔該你快d打blog啦-.-
比個cm你啦~~
[ 返回 bEBe5134 的個人主頁 ]