訪客留言 (763)
babiiRainv3v 於 2008-12-24 01:19 PM 發表:
有牙 v____v ';,`
gh123_asef 於 2008-12-24 12:44 PM 發表:
CM.
你有無MSN?
 
Ms゚×cEc!l!a♥]]xD 於 2008-12-24 11:25 AM 發表:
c0mmEnT F0R y0U~!`
第一個cM比你..夠唔夠老友先?!
既然我留左個CM大比你...你都上我個BLOG留比我丫..
PS..主頁PW係我屋企電話=]
[ 返回 babiiRainv3v 的個人主頁 ]