訪客留言 (49)
babiio_o 於 2009-06-24 09:36 PM 發表:
cm;]
babiichin 於 2009-06-18 04:09 PM 發表:
 TO下面果個:
就算佢地講左我都唔知la=3=
一係你搵日就果黎la- -"
我唔係好識你地1E d男仔果d名=-="
                 by
               最得意既panda chin {被毆中......}
terryyiu 於 2009-06-18 11:27 AM 發表:
你問下車米,
再唔係就問呀明1E班姓姚果個係邊個
kAtE_714 於 2009-06-17 07:01 PM 發表:
做個fd啦''
c0mm3n7''
babiichin 於 2009-06-17 06:32 PM 發表:
 to留下果幾位~
多謝晒你地d cm先~~~^^
我已經食晒落肚lu~~xdd
re留下果個:
你係邊個=[]=?
                 by
              panda chin~
terryyiu 於 2009-06-17 04:43 PM 發表:
cm
做個friend呀,可唔可以呀^^
maio3o 於 2009-06-11 08:29 PM 發表:
 comment for 芊vov.
babiio_o 於 2009-06-04 10:28 PM 發表:
comm3n7^^
 
stephylui 於 2009-05-25 08:13 PM 發表:
第一個 cm ; 我比你既 xd
[ 返回 babiichin 的個人主頁 ]