訪客留言 (27)
hongzii520 於 2009-04-12 11:50 PM 發表:
唉-_________-
你點先原諒我姐,
hongzii520 於 2009-03-29 11:28 PM 發表:
我愛你 '; )
hongzii520 於 2009-03-23 11:43 PM 發表:
衰衰衰衰人-333333333-
hongzii520 於 2009-03-23 07:20 PM 發表:
哈哈 '  我凸燈架  ' =)
佢吾食架  ;p
sA1_In 於 2009-03-23 11:20 AM 發表:
玩 野 么 <3
邊 樹 有 從 伓 吸 煙 哇 <3
sA1_In 於 2009-03-22 05:30 PM 發表:
睇 死 都 系 白 痴 kinG 搞 架 拉 kaka x)
hongzii520 於 2009-03-22 04:45 PM 發表:
哈哈'! 大笨蛋佬公-3-
[ 返回 babiih0u 的個人主頁 ]