訪客留言 (1132)
|
|
waisweet 於 2010-10-10 03:57 PM 發表:
你睇下你個所為fd"係msn打啲野~
你會講sorr..
矩冇講sorr仲要串人..
我真係冇屈矩囉..
矩個啲小動作係人都知啦..
|
|
volokov 於 2010-10-10 03:13 PM 發表:
c0mment!!!
|
|
waisweet 於 2010-10-10 02:13 PM 發表:
comment'
|
|
waisweet 於 2010-10-10 02:12 PM 發表:
comment-]
|
|
waisweet 於 2010-10-10 02:12 PM 發表:
comment-]
|
|
waisweet 於 2010-10-10 02:11 PM 發表:
comment"-]
|
|
waisweet 於 2010-10-10 02:11 PM 發表:
commnet-]
|
|
waisweet 於 2010-10-10 02:11 PM 發表:
comment-]
|
|
waisweet 於 2010-10-10 02:10 PM 發表:
我唔會唔送e環比你嫁..
我地英x過嫁..
我hope你唔會再相信琳..
commnet"
|
|
waisweet 於 2010-10-10 02:04 PM 發表:
comment"
|
[ 發表留言 ]