訪客留言 (429)
loVe_fuck 於 2010-03-29 09:16 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
aRszE_520 於 2010-03-28 08:35 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
aRszE_520 於 2010-03-28 07:22 PM 發表:
sorry囉...得未牙??=[]=
wky925288865 於 2010-03-25 07:42 PM 發表:
CM..
laamlaam820 於 2010-03-24 09:15 PM 發表:
好鳩囉佢!!"咩事?!'
Babii_aRwin9 於 2010-03-20 03:08 PM 發表:
 

COMMENT;>

aRszE_520 於 2010-03-15 11:31 AM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
loveyoku14 於 2010-03-13 12:59 PM 發表:
路過..
`-c0mm3nt
t0babii1314 於 2010-03-08 11:35 AM 發表:
  話甘快又就生日喇(!)`
    希望大家系15號前尼俄qz同日誌同俄講聲生日快樂;`
        俄要草,有甘多得甘多(!)`
        
bY.儿囝(3
t0babii1314 於 2010-03-08 11:34 AM 發表:
 
c0mm3n+`
     c0mm3n+`
        c0mm3n+`
        
   c0mm3n+`
                     甘多cM;,`
                          記得葽回反比俄w0`xd
                              吾回打您patpat`xp`
                                   重有記得多啲尼俄qz同日誌幫手留cM;`
                             
bY.儿囝(3`


[ 返回 babiii_729 的個人主頁 ]