訪客留言 (18)
cena911 於 2009-01-17 11:40 PM 發表:
哥哥比個超級CM你,~
jane13 於 2009-01-07 01:51 PM 發表:
HAPPY NEW YEAR!
Maggiecheang 於 2009-01-01 10:46 PM 發表:
  ☆╭┐┌╮☆°.﹒
╭┘└┘└╮∴°☆°
└┐..┌┘───╮∴°
╭┴──┤HAPPY  ├╮
│o o│牛YEAR │●°
╰┬──╯        │ ∴°﹒
☆ □|□/□□□□□/∴☆

 ★☆★  ★☆★  ★☆★  ★☆★
★ 新 ★★ 年 ★★ 快 ★★  樂 ★
 ★☆★  ★☆★  ★☆★  ★☆★
JeanneCheong 於 2009-01-01 08:13 PM 發表:
 happy new year!!! ^ ^
Maggiecheang 於 2008-12-23 11:40 PM 發表:
.♥. Merry Christmas & Happy New Year..
 
ch2001 於 2008-08-17 03:11 AM 發表:
halo.....cm....做個朋友吧^^" 加了你好友
路人甲 於 2008-06-27 05:42 PM 發表:
....
仲以為有文睇睇TIM..
飛機__" 於 2008-05-07 09:03 PM 發表:
 你花名係叫 波痕,,,5係波恆丫,,.ok???
[ 返回 ballgod1992 的個人主頁 ]