訪客留言 (18)
|
|
cena911 於 2009-01-17 11:40 PM 發表:
哥哥比個超級CM你,~
|
|
jane13 於 2009-01-07 01:51 PM 發表:
HAPPY NEW YEAR!
|
|
Maggiecheang 於 2009-01-01 10:46 PM 發表:
☆╭┐┌╮☆°.﹒
╭┘└┘└╮∴°☆° └┐..┌┘───╮∴° ╭┴──┤HAPPY ├╮ │o o│牛YEAR │●° ╰┬──╯ │ ∴°﹒ ☆ □|□/□□□□□/∴☆ ★☆★ ★☆★ ★☆★ ★☆★ ★ 新 ★★ 年 ★★ 快 ★★ 樂 ★ ★☆★ ★☆★ ★☆★ ★☆★ |
|
JeanneCheong 於 2009-01-01 08:13 PM 發表:
happy new year!!! ^ ^
|
|
Maggiecheang 於 2008-12-23 11:40 PM 發表:
.♥. Merry Christmas & Happy New Year..
|
|
ch2001 於 2008-08-17 03:11 AM 發表:
halo.....cm....做個朋友吧^^" 加了你好友 |
|
|
路人甲 於 2008-06-27 05:42 PM 發表:
....
仲以為有文睇睇TIM..
|
|
|
飛機__" 於 2008-05-07 09:03 PM 發表:
你花名係叫 波痕,,,5係波恆丫,,.ok???
|
[ 發表留言 ]