訪客留言 (213)
|
janice215 於 2009-11-25 12:18 PM 發表:
cm.0.要回架...吾回你就會變成咁樣架啦!!我就系咁樣..我個樣已經變成咁樣啦!!
千其吾好學我喔!!
![]() <<似唔似我呀??系咪好似我??根本就系我 |
|
ying_0923 於 2009-11-23 07:52 PM 發表:
|
|
sammi_l0ve 於 2009-11-23 07:04 PM 發表:
c0mm3nt>3<
要回
|
|
Donkey713 於 2009-11-23 01:06 PM 發表:
Comm2nt''=]
小肥 |
|
kkchoi 於 2009-11-22 04:04 PM 發表:
COMM3NT~=]''
|
|
baby719 於 2009-11-22 09:44 AM 發表:
cM=]
|
|
xo_bb 於 2009-11-16 11:42 PM 發表:
19號足球學界啦!!
我地一齊踢波都有兩年多的時間=]
希望大家會珍惜我地一齊係球場踢波既時間,踢埋今年有好多人會升上A龜
今年既學界我想大家一齊努力去踢好每一場波
經過一年既練習~大家今年應該都會有進步
我F.1 F.2個陣真係冇心踢足球隊..但係到左F.3 我真係有心踢
到左19號個日希望大家會落心落力!! 加油呀!! |
|
PrettyWing71 於 2009-11-15 08:58 PM 發表:
SIU FAt :
HAPPY BIRTHDAY=] By-WinG |
|
mymelodt 於 2009-11-15 08:53 PM 發表:
c❤mmenT`` =] |
[ 發表留言 ]

<<似唔似我呀??系咪好似我??根本就系我
☆要回呀`=]