訪客留言 (143)
rex972 於 2010-02-24 06:20 PM 發表:
 c0m;D
回系blog.thz^^"
rex972 於 2010-02-24 05:40 PM 發表:
 c0m;D
kimiko5420 於 2010-02-23 07:37 PM 發表:
c0MM3nT..
c0MM3nT..
c0MM3nT..
c0MM3nT..
c0MM3nT.. 
 
c0MM3nT.. 
要回吖
choco124 於 2010-02-23 02:17 PM 發表:
re: 
去左啦低B`
下次叫你啦`;]
唔知醜^^
 
 好難唔嬲囉`
我都想唔理佢`
但係佢係我ge米飯班主`
到左我有能力果震`
我就唔會理佢!!!
我中文writing全級第9`
但係其他都唔及格`
所以你會覺得我打到咁多唔係中文唔好`
只係假象- -`
我會`;]
知道啦^^
choco124 於 2010-02-23 02:02 PM 發表:
 re 得得得`
我3月中應該去睇`
到時叫你`
得味??;]
我驚你老婆鬧炸`
 
喂喂`
你lock左你日誌我點入??- -
xokboy456 於 2010-02-22 07:02 PM 發表:
c0mm3nT;]
 
angelxluff 於 2010-02-22 09:38 AM 發表:
hello :D
i'm at school "working"
 
..i miss you (:
wUnsZE 於 2010-02-21 07:46 PM 發表:
COMMENT ;]
farewell_520 於 2010-02-21 04:54 PM 發表:
comment.
super_s1nwan 於 2010-02-21 03:44 PM 發表:
 cm ..
但係我都唔想 /﹏\
[ 返回 beat0007 的個人主頁 ]