訪客留言 (26)
mavis_chan 於 2008-06-10 05:54 PM 發表:
 CMCM  =]
我之前睇,,佢會講番佢係I LOVE BOY的....
tracy63027 於 2008-06-09 06:24 PM 發表:
哈哈~so fun~
mavis_chan 於 2008-05-12 12:59 PM 發表:
戀愛中....
你同邊個戀愛呀? 
Forever_what 於 2008-04-19 02:13 PM 發表:
hii~你好~我見你黎過我果BLOG~多謝你
不過下次可5可以留CM~~拜托
CM萬歲
CM萬歲
mavis_chan 於 2008-04-03 09:30 PM 發表:
mavis_chan 於 2008-03-29 11:52 AM 發表:
次次上黎都唔陴cm 好似好衰咁....
其他人唔留,,咁我偉大d 留俾你啦
No.1      SUP.  =]
[ 返回 beautifuland 的個人主頁 ]