訪客留言 (323)
|
|
s709394 於 2009-04-03 05:36 PM 發表:
c0mment``f0r u -33-
|
|
cbcdgd 於 2009-04-01 03:36 PM 發表:
thx cm
生日吾多快樂....
|
|
Nancy413 於 2009-03-31 06:12 PM 發表:
你好鍾意細X咩,咁你同佢講囉
|
|
benken27 於 2009-03-30 12:43 PM 發表:
↓...冇呀!!佢係我個fd個blog攪是呀ma!
咁唔幫佑唔得嫁ma!~
|
|
szesze2007 於 2009-03-29 01:30 PM 發表:
`c0mmeNT;
做咩嘸啦啦同人嘈GE-3-?
我点会比人哈牙;
不要锑小我;呵呵
我系香港刀嘸人哈我啦-3-` |
|
h0_2009 於 2009-03-29 11:19 AM 發表:
t0 mandylee331 ;
你鬧我個fd?; 你夠唔夠班丫?! 屌你老味西.收皮拉; 而家你好撚令女咩?! 收拉.0n撚鳩鳩甘撚樣.柒下柒下; bl0g主同你都1樣甘撚樣柒牙. 知唔撚知丫?死柒頭. |
|
mandylee331 於 2009-03-27 08:05 PM 發表:
Cm''比你
to:diuninomoV_V 人地個樣生到點關你鬼事牙''' 人地中2隻眼細'個咀那埋1住咁牙...吹啤牙" 你吾低得人哋牙'' 好心你啦...你吾好甘自戀啦''' 你估世界上面你個樣最掂牙=.="" 吾夠人講就講粗口...-口- 乜你甘有文化既^.^ 你牙" 讀多幾年書先番黎嘈啦.. 一開始你5留D甘既言就無人同你嘈啦... 尼D甘既野都係你自已搞出黎既... 你個樣甘掂牙...出黎企街吖笨" 成日都係度 ( 屌,撚,系,0n9,春)...唉''' 我鄧你可卑...原來老師教書係教尼D架... 你D老師可以收得山lu... 你中2講粗口姐...5代表我地中2睇架bo... 我就係5尻你牙"所以我先產你既留言... 你揾5到邊個叫大B咩...係你D fd水皮先揾5到姐 你個blog寫你自己5歲,所以我地先話你5歲乍嘛... 又5係我地老作既... |
|
MuSHr0oM 於 2009-03-27 11:16 AM 發表:
路過a_a;
我都覺bl0g主好樣衰-,-
|
|
IamvIcky_b 於 2009-03-26 11:13 PM 發表:
C0MMen+.
|
|
diuninomov_v 於 2009-03-26 10:55 PM 發表:
-_-'我要睇正面'唔好啦掛'
你驚你自卑牙^_^'
你知啦'隻眼又柒細'個咀又那埋1住咁-,-'
- -我覺得你好戇尻囉'
咩你認為1個人比人林完強水仲會影相嫁咩a_a'
利害'我係比人林強水?
咁你係咩'山區alien?_? |
[ 發表留言 ]