訪客留言 (323)
|
|
kEI0v0 於 2009-03-04 10:58 PM 發表:
` 因 為 有 太 多 野 叻 過 您 na xd'
` 所 以 呢 ' 就 唔 打 出 黎 na ;p
|
|
jennyting123 於 2009-03-04 05:37 PM 發表:
o..
得閒搵細b囉
|
|
Linpakki 於 2009-03-04 05:31 PM 發表:
hehe xp
大b XP` |
|
waibb124 於 2009-03-03 08:43 PM 發表:
|
|
Linpakki 於 2009-03-03 05:38 PM 發表:
我都好鐘意聽玩玩具嫁=]
comment |
|
jennyting123 於 2009-03-03 04:31 PM 發表:
大b
甘細b系冰個?
|
|
kEI0v0 於 2009-03-02 10:40 PM 發表:
` 係 na 係 na -333-'
` 您 叻 ; 旦 係 叻 唔 過 我 xdxd '
|
|
kathy52001 於 2009-03-02 10:34 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
|
|
kathy52001 於 2009-03-02 09:20 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
|
|
waibb124 於 2009-03-02 08:54 PM 發表:
>______<
做個fd ah<3
|
[ 發表留言 ]