訪客留言 (82)
lingling147 於 2009-10-03 11:07 AM 發表:
 
中秋大大大快樂=]
yoUwIlLBeOk 於 2009-10-01 02:37 PM 發表:
Cm`Cm`=]
yoUwIlLBeOk 於 2009-09-15 02:29 PM 發表:
cM`cM`=] 
lingling147 於 2009-08-29 10:55 AM 發表:
 R`c0332nT ; )
yoUwIlLBeOk 於 2009-08-21 10:30 PM 發表:
Cm`Cm`=]
lovepaul 於 2009-08-19 09:59 PM 發表:
hi=] hi=] hi=]
 
lovepaul 於 2009-08-09 05:19 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
HoiKei1211 於 2009-08-07 07:16 AM 發表:
To: 凱怡
Hi!! 凱怡, 我係凱淇呀!!
你記唔記得我地在2班一起同
其他同學一起玩耍的呀!!
 
你要回呀!! 
By: 凱淇
yoUwIlLBeOk 於 2009-08-03 10:57 PM 發表:
Cm`Cm`=]
yoUwIlLBeOk 於 2009-08-03 01:10 PM 發表:
cM`你唔留Cm架``
[ 返回 betsy1997 的個人主頁 ]