訪客留言 (12)
bibiqute 於 2008-05-12 04:42 PM 發表:
你癲ga...= =....
ha...加我好友都未必睇到..要我加埋你好友先得...kaka..
壞男孩 於 2008-05-11 08:15 PM 發表:
 加我好友
5加我睇5到日誌的
 
[ 返回 bibiqute 的個人主頁 ]