訪客留言 (24)
chung1262433 於 2010-01-22 03:31 AM 發表:
點解你咁耐都唔打日誌牙~
alanwong246 於 2009-10-12 11:18 AM 發表:
c(~^U^~)m 
siuqingbabyz 於 2009-10-03 04:57 PM 發表:
哈阿
對阿!真的有夠像的!
siuqingbabyz 於 2009-10-02 12:42 AM 發表:
看我的老樣子就知道你沒認錯了..大瑩情人 哈哈..
 
看你用這個 我剛好想開多一個相簿就用這個了!

sadcat 於 2009-09-03 07:14 PM 發表:
hello~
sadcat 於 2009-07-29 09:25 PM 發表:
日誌啲字好細只吖...仲要唔分段~
DF3339 於 2009-07-28 02:18 PM 發表:
COMMENT
zenkki 於 2009-06-28 10:44 AM 發表:
how to make the blackground so beauty?? thx.....
zenkki 於 2009-06-23 06:10 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
sadcat 於 2009-05-16 10:55 PM 發表:
[ 返回 bingo_ying 的個人主頁 ]