訪客留言 (202)
lOvEGHoStU 於 2009-03-31 08:13 PM 發表:
CMx100000
要回架..
5回嬲死你!!
哈~!
wingki35 於 2009-02-18 09:45 PM 發表:
 cm}}"
-琦字-
巽 於 2009-02-18 09:40 PM 發表:
thx u 頂我場=〕
TuNg`` 於 2009-02-18 07:38 PM 發表:
靚女-3- 我仔泥嫁
TuNg`` 於 2009-02-18 07:37 PM 發表:
Yo cM``到  頂你場 周軒@v@
wingki35 於 2009-02-14 08:33 PM 發表:
 情人節快樂=)`
 祝你一年比一年型jaiiii`
 一年比一年多女仔追`    <- no +_+v
 
wingki35 於 2009-02-13 07:54 PM 發表:
 講sorry好d ga
顯得我夠大方ma
巽 於 2009-02-12 10:14 PM 發表:
 你唔使道歉的'因為佢好玩得- -
wingki35 於 2009-02-12 09:56 PM 發表:
[ 此留言己被網主封鎖 ]
巽 於 2009-02-12 09:45 PM 發表:
佢係男- -仲有....佢只係玩下姐... 唔好話佢
[ 返回 blues123 的個人主頁 ]