訪客留言 (202)
wingki35 於 2009-02-12 08:53 PM 發表:
 oSabero 小姐
你媾唔到仔
係可能你7
唔好話人地啦-0-
wingki35 於 2009-02-12 08:43 PM 發表:
no,no,no!!!!!
一d都唔7 55
[不囍咪插-0-]
巽 於 2009-02-12 08:20 PM 發表:
如果你咁想有,自己媾LO'
仲有,人地打D野你唔使COPY番出來架- -
oSabero 於 2009-02-12 06:48 PM 發表:
 周軒!!信我打d野係真嫁
 我愛你 I Love You 我愛你一生一世 唔會鐘意第2個嫁>v< 只係鐘意你一個<- 睇下
 
oSabero 於 2009-02-12 06:43 PM 發表:
唉=.= 點解呀周軒咁!!!! 樣衰.__. 都咁多人鐘意既 超唔鋸xP  係唔係因為小學個個都柒到系咁呀
wingki35 於 2009-02-10 06:19 PM 發表:
[ 此留言己被網主封鎖 ]
wingki35 於 2009-02-10 06:17 PM 發表:
 信比較好55 xD"
 信=明至選擇
 
blues123 於 2009-02-09 10:24 PM 發表:
 我都唔知信唔信'- -
wingki35 於 2009-02-06 02:32 PM 發表:
[ 此留言己被網主封鎖 ]
wingki35 於 2009-02-06 10:35 AM 發表:
 我好想打粗口罵你的(你話可以罵,呵呵)
打唔出-0-"
/3y; 你不當我存在的kI-v-"
[ 返回 blues123 的個人主頁 ]