訪客留言 (20)
|
|
kylie1993 於 2009-04-08 02:00 PM 發表:
Cm<3!,,
要回的說;;
|
|
DLxH 於 2009-03-30 06:50 PM 發表:
滑浪雞船
|
|
XIAOJIJI 於 2009-01-20 10:10 AM 發表:
cM
|
|
LOUISchan 於 2009-01-13 12:14 PM 發表:
╭──╭──╭──╭──╭ⓛ─╭──╭──╮
│╭─│╭╮│││││││ⓞ─│╭╮╰╮╭╯
│╰─╮╰╯│││││││ⓥ─││││││
╰──╯──╯╯╯╯╯╯╯ⓔ─╯╯╰╯╰╯ 祝大家新年快樂!!!Happy New Year!!!新年の楽しみ!!!신년의 즐거움!!!
一.團和氣 二.龍騰飛 三.生猛猛 四.季平安 五.福臨門 六.六無窮 七.星高照
八.方來財 九.運當頭 十.全十美 百.事可樂 千.事吉祥 萬.事如意 金牛滿屋!
溫馨提示:明天最低溫度8度,要著多D衫,咪凍襯呀@3< |
|
tiffany6e 於 2009-01-11 06:26 PM 發表:
轉左新BLOG牙!支持下http://profile.qooza.hk/jessie520131加人氣 |
|
BadGril93925 於 2008-10-29 08:31 PM 發表:
玩吾玩論壇牙? 呢度有個新壇 =) 得閒上去NA*
♥ y0 Forum™歪靈論壇 歡迎您=) 歪靈論壇系一個新壇 x) 希望您可以加入`成為我地的一份子` 來認識更多朋友`發表更多好文章` 時間耐左就會系個壇的資深會員喇 =) 歡迎中學生到本壇開設討論區 =) 呢個開心Family` 個個都咁Friendly`/\/\ http://krc.imp-e.com |
|
ccky91k48 於 2008-07-31 01:17 AM 發表:
酷熱警告發出??????
CM都被發出!!!!!!!! |
|
MAMD_1D 於 2008-07-06 07:20 PM 發表:
阿船
cmCMCMcm 4 UUUuuu......
要回翻比我嘎~~
如果5系我呢隻小蚊會針痛你的......
記住啦!!! |
|
pinky95912 於 2008-05-04 10:43 AM 發表:
你好
我好
大家好
我係路人甲=]
我係泥留下腳印 |
|
MAMD_1D 於 2008-04-22 07:20 PM 發表:
旋旋,,,
我換新blog啦!!!
得閑上下拉~~~
CMCMCM.......
|
[ 發表留言 ]