訪客留言 (348)
candywan1997 於 2009-12-31 03:15 PM 發表:
 09年最後1個 c0mm3nt
           希望你係新ge1年會happy啦
                     小貽
CoCo1127 於 2009-12-31 01:18 PM 發表:
2009最後1日留個cOmm3nt比你啦
希望你回呢(!)
 
2009.12.31
cOmment;)
hap! n Year(!)
abc799 於 2009-12-30 07:51 PM 發表:
 cm  to  傻婆.;)
candywan1997 於 2009-12-26 04:59 PM 發表:
c0mm3nt -3-
     MerRy  X'maS
         b3 hapPy^^
HAHE_1 於 2009-12-25 03:32 AM 發表:
聖誕快樂啊=p
candywan1997 於 2009-12-24 09:52 AM 發表:
 baby;]
     c0mm3nt
             b3 happy la^^
                    f0r3ver fds=]
                              MerRy X'MaS
 
CoCo1127 於 2009-12-22 01:23 PM 發表:
COmM3nT   v`
 
       M2rry X-maS<;
candywan1997 於 2009-12-13 10:23 PM 發表:
 t0:布丁
 
要回的哦;)
(kkk)
candywan1997 於 2009-12-13 09:59 PM 發表:
t0:布丁
cmcm t0 y0u(kkk)
      fr0m_小貽
 
candywan1997 於 2009-12-13 09:58 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 返回 buding1314 的個人主頁 ]