訪客留言 (438)
|
ky032019 於 2009-10-29 09:44 PM 發表:
哈.咁快嘈完既-?-
仲諗住我有份TIM-3-
|
|
|
河童 於 2009-10-29 07:29 PM 發表:
佢嘈鳩我呀
|
|
c312947055 於 2009-10-29 09:28 AM 發表:
唔嘈咪好囉-.- 我唔想嘈 咪搞
嘈足3日=.= |
|
Lotity_Baby 於 2009-10-28 09:23 PM 發表:
條友做咩事牙-333- ;
係咪傻左牙 ; 睇返D CM 見到佢宜家冇再出聲 ; 係咪笠左水 A_A ; |
|
c312947055 於 2009-10-27 06:24 PM 發表:
我只係想知你想點
你想我講對唔住果d都無咩所謂 我唔想再嘈啦 唔該 |
|
c312947055 於 2009-10-27 06:18 PM 發表:
你想嘈咪嘈囉-.-
我已經唔想同你嘈 都唔知你想嘈d咩 有咩事咪講出黎囉 有咩唔鋸你咪講囉 都唔知你想點 你用我d相係問題 我唔介意既 我只係想知一句 你想點就得既啦 唔洗講粗口就得既啦 唔該 希望你明白啦 你無理由咁大過都唔知想點呀? 我同過好似你e d年幾嘈過啦 最後咪又係大家講和數 你想點 你講 只係一句就得既啦 |
|
tillaylomo 於 2009-10-27 05:43 PM 發表:
你條撚樣豬狗不如,全家生愛滋冚家富貴and撞車撞到碌撚死!!!! |
|
tillaylomo 於 2009-10-27 05:42 PM 發表:
都唔知有咩嘈-.-
都嘈左2日幾啦-.- 佢都仲想嘈 都唔知佢係唔係有問題-.- 只係識打老母呀 屌呀 食屎果d字 無隻字識打既? 佢似小學生多過大人囉 你樣撚樣豬狗不如,全家生愛滋冚家富貴and撞車撞到碌撚死!!!!
|
[ 發表留言 ]
唔撚係呀
佢真係咁撚鍾意嘈咩-.-