訪客留言 (438)
c312947055 於 2009-10-29 11:21 PM 發表:
 又嘈呀-.-?
唔撚係呀
佢真係咁撚鍾意嘈咩-.-
ky032019 於 2009-10-29 09:44 PM 發表:
 哈.咁快嘈完既-?-
仲諗住我有份TIM-3-
河童 於 2009-10-29 07:29 PM 發表:
佢嘈鳩我呀
c312947055 於 2009-10-29 09:28 AM 發表:
 唔嘈咪好囉-.- 我唔想嘈 咪搞
嘈足3日=.=
Lotity_Baby 於 2009-10-28 09:23 PM 發表:
條友做咩事牙-333- ;
係咪傻左牙 ;
睇返D CM 見到佢宜家冇再出聲 ;
係咪笠左水 A_A ;
kong_0620 於 2009-10-28 11:38 AM 發表:
cOmm3nt=)
THX♥
要回哇♥
c312947055 於 2009-10-27 06:24 PM 發表:
 我只係想知你想點
你想我講對唔住果d都無咩所謂
我唔想再嘈啦 唔該
c312947055 於 2009-10-27 06:18 PM 發表:
 你想嘈咪嘈囉-.-
我已經唔想同你嘈
都唔知你想嘈d咩
有咩事咪講出黎囉
有咩唔鋸你咪講囉
都唔知你想點
你用我d相係問題
我唔介意既 我只係想知一句
你想點就得既啦
唔洗講粗口就得既啦
唔該
希望你明白啦 你無理由咁大過都唔知想點呀?
我同過好似你e d年幾嘈過啦
最後咪又係大家講和數
你想點 你講 只係一句就得既啦
tillaylomo 於 2009-10-27 05:43 PM 發表:
你條撚樣豬狗不如,全家生愛滋冚家富貴and撞車撞到碌撚死!!!!
tillaylomo 於 2009-10-27 05:42 PM 發表:
都唔知有咩嘈-.-
都嘈左2日幾啦-.-
佢都仲想嘈
都唔知佢係唔係有問題-.-
只係識打老母呀 屌呀 食屎果d字
無隻字識打既?
佢似小學生多過大人囉
 
你樣撚樣豬狗不如,全家生愛滋冚家富貴and撞車撞到碌撚死!!!!
[ 返回 c312947055 的個人主頁 ]