訪客留言 (438)
|
|
tillaylomo 於 2009-10-27 05:40 PM 發表:
你覺唔覺你自己好撚煩呀
知道自己柒所以放人地張相係你度呀
吹呀.....我放佢相關你撚事呀!!!死戇鳩!!!! |
|
tillaylomo 於 2009-10-27 05:38 PM 發表:
成班撚樣,豬狗不如,全家快撚d撞車撞到碌撚死!!!!
|
|
HO20011112 於 2009-10-26 08:39 PM 發表:
你覺唔覺你自己好撚煩呀
知道自己柒所以放人地張相係你度呀
|
|
c312947055 於 2009-10-26 08:34 PM 發表:
我真係唔知條友想點囉-.-
佢想開拖咪開拖囉 我地又唔係唔夠打-.- 驚天水圍無位企姐-.- |
|
hyundal 於 2009-10-26 08:33 PM 發表:
仲想嘈呀?
未死過?
琴日比人踢爆左仲夠膽出黎扮大佬?
|
|
c312947055 於 2009-10-26 08:30 PM 發表:
都唔知有咩嘈-.-
都嘈左2日幾啦-.- 佢都仲想嘈 都唔知佢係唔係有問題-.- 只係識打老母呀 屌呀 食屎果d字 無隻字識打既? 佢似小學生多過大人囉-.- |
|
DAVIDBABA 於 2009-10-26 08:28 PM 發表:
你媽媽 - -嘈咩呀嘈
|
|
c312947055 於 2009-10-26 08:23 PM 發表:
屌你地老母臭花閪!!!!,成班戇鳩鳩食撚屎
你只係得e幾隻字識打-3-?? 唔好玩啦 30歲連字都唔識打多隻 洗唔洗我教你打呀? 咁鍾意屌人老母 你屌撚到我地老母你咪屌囉 傻仔 屎呢唔係我地食既 係你條傻仔食姐 |
|
c312947055 於 2009-10-26 08:21 PM 發表:
你仲想嘈呀?
你算啦你 你真係要嘈既話我地咪入黎天水圍慢慢同你嘈囉-.- |
|
s0y_10vE 於 2009-10-26 06:19 PM 發表:
發生咩事哇 * 宜到 @__@ |
[ 發表留言 ]
★☆Cm FoR YoU☆★