訪客留言 (438)
|
|
DAVIDBABA 於 2009-10-25 10:58 PM 發表:
我而家同你講 你真係可以激起我把火
將軍澳呀 屌你老母 黎唔撚黎呀
唔黎出聲 唔好正係識話我柒撚樣 含撚
唔想做魚毛既 就出去公開游下
|
|
c312947055 於 2009-10-25 10:57 PM 發表:
圖果句真係長-.-
|
|
bean_b_love 於 2009-10-25 10:56 PM 發表:
你死撚開la
仆街
|
|
c312947055 於 2009-10-25 10:56 PM 發表:
成班mk仔?
好笑-.- 你知唔撚知咩叫mk仔呀 你分明就係到淆 我地一直講吹人果d 你呢? 無講過囉 淆撚到咁 仲話叫我地入去wow 都唔撚知你有冇料呀 咁撚多爹
|
|
HO20011112 於 2009-10-25 10:56 PM 發表:
你冇資格話我地戇鳩lor
你是慕有人幫佢呀
你冇呀
戇鳩仔
|
|
hyundal 於 2009-10-25 10:56 PM 發表:
屌你老母
嘈9我老死?
未撚死過呀?
on9仔
女都無條
你無撚端端嘈咩撚野呀
食飽飯無屎屙呀你死柒頭
天水圍?
9成9都係有問題嫁啦
唔係死左個老豆就走左個老母啦?
30碎?
大學未呀?
做緊d咩野呀?外賣仔定係掃街呀?
睇你條撚樣
中1都唔知有無啦
問你咩係sin cos你都唔知咩撚野啦
嘈
要做狗都唔好係到啦
出黎?
我驚你比人打到喊炸柒碌
要嘈人都睇下邊個啦
你老母生你出黎都係比人屌炸
幾撚時到你屌人呀
叫雞屌你都無資格呀
係呀
mk又點姐
mk都好過你日日係屋企打飛機做毒男啦
讀好d書先好出黎嘈人啦
正垃圾
開個新ac嘈人
又唔撚夠膽用正ac嘈
淆西就咪撚屌人啦
得閒就上網睇片打飛機算數啦
柒頭
收皮啦 |
|
tillaylomo 於 2009-10-25 10:55 PM 發表:
你條撚樣幫你果D,咪同你一樣咁戇鳩!!!!成班MK閪食撚屎啦!!!!
|
|
HO20011112 於 2009-10-25 10:55 PM 發表:
屌你老母呀
你煩唔撚煩呀
要嘈出梨嘈啦
甘撚煩
|
|
bean_b_love 於 2009-10-25 10:54 PM 發表:
撚吾系我地含既
系你含既
死on9仔
吾知頭吾知路系到嘈人
|
|
DAVIDBABA 於 2009-10-25 10:53 PM 發表:
傻仔...知唔知咩叫老身呀?
|
[ 發表留言 ]