訪客留言 (438)
|
|
DAVIDBABA 於 2009-10-25 08:06 PM 發表:
你老母花鴨呀你- -
你邊個呀 天水圍同將軍澳咁撚遠= =你自己過黎唔好?
做咩咁冇品係人地qz到嘈人呀- -
要嘈真係出黎真人嘈 其實你係咪黑社會黎架?
我驚wow
|
|
c312947055 於 2009-10-25 07:50 PM 發表:
我讀唔讀撚到大學 關你撚事咩
你自己讀撚到大學呀? 笑-3- |
|
c312947055 於 2009-10-25 07:49 PM 發表:
唔好話你自己日撚日係屋企打飛機
唔夠人地串黎我qz到嘈9我呀? 你未撚夠班囉 傻仔 |
|
c312947055 於 2009-10-25 07:48 PM 發表:
你屌撚到我老母你咪屌囉-.-
唔好話你老母做雞 傻仔 柒撚得過你呀? 要嘈咪搵個地方出黎嘈囉 要我入黎 你都on撚9既 咁撚遠 帶多d人出黎嘈9我呀 |
|
c312947055 於 2009-10-25 07:46 PM 發表:
天水圍?
笑-.- 我知果到好撚把炮呀 你覺得天水圍我唔撚識人呀? 成撚個香港得你有料既? 好笑呀真係 唔好以為你自己大撚哂啦 想郁9我? 你問撚過我d人未呀 傻仔 |
|
tillaylomo 於 2009-10-25 05:57 PM 發表:
網主回覆
你有咩資格 唔俾我讀書呀?
你係我邊撚個呀? 生唔識7 成撚個傻仔咁撚樣 咪出黎見過面囉 死傻仔 唔好話你唔撚夠擔 你想叫我收皮? 你未撚夠班呀 讀書唔一定有用既wow
李嘉誠都唔係讀書興家啦....咪又係香港首富
我養得起我老母咪得囉 你吹得我漲咩? mk姐係咩look丫?? 有可能我係mk look呢
可唔可以型樣下你個樣係點呀? 係唔係果d四眼仔果d傻仔呀 Posted at 2009-10-24 10:04
但係你一定唔係李嘉誠啦!!!!我有話唔俾你讀書咩?你up乜撚野呀!睇你條撚樣都升唔撚到大學啦,食撚多煙啦你!!!快d生肺癌仆街冚家鏟呀戇鳩系,!!死柒頭!!!!
|
|
tillaylomo 於 2009-10-24 11:42 PM 發表:
屌你老母臭化閪!!!!
|
|
tillaylomo 於 2009-10-24 11:42 PM 發表:
戇撚鳩
|
|
tillaylomo 於 2009-10-24 11:40 PM 發表:
你條撚樣都幾撚把炮!!!我話你mk梗係有資格話你!!!你條撚樣成碌柴咁!!!係咪見面呀撚樣?唔好粒水呀!!!柒頭!!!有種去天水圍天澤商場見面!!!!睇你條撚樣成日係屋企打飛機,一定粒水啦!!!!死mk閪!!!!
|
|
alex5825 於 2009-10-24 09:58 PM 發表:
CM
|
[ 發表留言 ]