訪客留言 (337)
chowmanfei 於 2010-05-25 05:55 AM 發表:
路過的^^留個cm仔先哈!
siu_boy1314 於 2010-05-24 12:40 PM 發表:
CM
b1994y34 於 2010-05-23 08:42 PM 發表:
耶穌愛你~
各位大蝦好!!
大蝦們~如果有時間
可以憑著任何熟識的人黎【神召會元朗錦光堂】教會祈禱嗎?
小弟叫丫哀
想問有關教會小小資料
可加小弟msn: [email protected]
冇msn可上小弟qooza留個言:http://profile.qooza.hk/b1994y34
想知道和【神召會元朗錦光堂】相關資料可上這個網址:
http://www.kamkwongchurch.org/
loveti 於 2010-05-23 07:25 PM 發表:
cm`;]
nic0le29 於 2010-05-23 12:31 AM 發表:
Cm;)
LamLamKAI 於 2010-05-22 11:11 PM 發表:
c0mm3nt;]
Tiffanytung7 於 2010-05-22 08:02 PM 發表:
cm路過
KittyNg22 於 2010-05-22 10:34 AM 發表:
♥comm3nT`
路過;=)
B_tSz 於 2010-05-20 09:39 AM 發表:
comment`;
SIUrKEUNG 於 2010-05-20 09:01 AM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 返回 cHiNgKaI 的個人主頁 ]