訪客留言 (44)
|
|
mr_toy 於 2008-10-02 10:47 PM 發表:
cm;]
|
|
lovechunwai 於 2008-09-28 10:13 PM 發表:
COMMENT=)
|
|
loveyuki_li 於 2008-09-28 11:15 AM 發表:
CM4Y0U *w*`
|
|
jr00505 於 2008-09-26 06:10 PM 發表:
CMCM For U^^
要回喔!!~
|
|
cILLa_1806 於 2008-09-24 06:46 PM 發表:
咩事牙?
係我bl0g到吊人 - - 搞破壞 .\/.
|
|
s053001 於 2008-09-14 12:21 PM 發表:
我寫比王敏澄的:
To:八婆,姣婆,粉腸,姣婆澄
如果我係7婆,你就係ㅡ條八婆,姣婆,粉腸,成曰係道爆粗,唔知邊個同我講你鐘意邊個,好心你la!感樣衰D相做個人頭像.波板糖我想打你,不如叫做姣婆澄. |
|
s053001 於 2008-09-13 06:14 PM 發表:
Cm
|
|
freethomas 於 2008-09-07 12:32 PM 發表:
比個CM豬豬你,
你要加油呀!!!
不要做隻懶惰豬!!! |
|
wingchak18 於 2008-09-03 05:43 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
|
|
Celia118188 於 2008-08-31 07:44 PM 發表:
cm
|
[ 發表留言 ]