訪客留言 (502)
fini 於 2008-11-17 07:43 PM 發表:
 好的`:)
 18號也`:)
kai618 於 2008-10-15 10:47 PM 發表:
 comm3nt`
 咁多人都叫你開blog`你未開囉!
 
fini 於 2008-10-04 11:16 AM 發表:
開日記丫; !
 C0M*
foreveryung 於 2008-09-05 03:38 PM 發表:
c0mment  f0r  y0u  ;]
                             yung'
CHOCO96 於 2008-08-19 09:44 PM 發表:
c0mm2nt*
開blog吧!(廢話>﹏<)
我知我怎說你也不開...
丫澄._. 於 2008-08-17 02:47 AM 發表:
死良-__-
開blog
fini 於 2008-08-12 11:14 PM 發表:
C0MM3nt` ;D
 
不如你整返個日記也-333-
foreveryung 於 2008-08-11 10:36 PM 發表:
comment  f0r  y0u :]
                              
                                      yung
fini 於 2008-07-21 01:04 PM 發表:
 C0MM3nt`;
kai618 於 2008-07-10 11:12 PM 發表:
                HALO"
[ 返回 cafe1019 的個人主頁 ]