訪客留言 (103)
|
|
你估唔到的人 於 2009-11-28 09:28 AM 發表:
你好似叫xxx !!
|
|
carmanbab3 於 2009-11-27 10:50 PM 發表:
我唔會唔返嫁._.'
我咁乖-v-
|
|
ahhhhhhB 於 2009-11-27 08:57 PM 發表:
我以為你冇返. ;>
|
|
ahhhhhhB 於 2009-11-27 08:56 PM 發表:
我以為你冇返.xd :p
|
|
carmanbab3 於 2009-11-27 06:12 PM 發表:
我有返呀._.'
係呀^v^
|
|
ahhhhhhB 於 2009-11-27 05:54 PM 發表:
吾怪得知拉 :p
|
|
ahhhhhhB 於 2009-11-27 05:53 PM 發表:
我冇返到:p
c0mment :> 你有返到學.?! |
|
carmanbab3 於 2009-11-27 04:57 PM 發表:
我金日要返呀._.'
你冇返?
我聽到人地叫你做牙B^v^
|
|
ahhhhhhB 於 2009-11-27 12:08 PM 發表:
你點知我叫牙b.xd
|
|
ahhhhhhB 於 2009-11-27 11:57 AM 發表:
多謝波:> 次次都比cm我 :) xd
|
[ 發表留言 ]