訪客留言 (40)
carmentse 於 2008-04-03 04:43 PM 發表:
牙哥......見到梨h0開心哇....
大文 於 2008-04-02 10:14 PM 發表:
HI~~
我係你哥哥呀~
乂平乂 於 2008-03-31 09:06 PM 發表:
  唉有D唔舒服
carmentse 於 2008-03-31 09:04 PM 發表:
係牙....我都悶死左啦=3=
乂平乂 於 2008-03-31 09:01 PM 發表:
hi   你好呀   做緊咩呀  好悶呀
乂平乂 於 2008-03-31 09:00 PM 發表:
hi   你好呀   做緊咩呀  好悶呀
carmentse 於 2008-03-29 06:55 PM 發表:
唔h0咁啦/..\
小龍 於 2008-03-29 06:45 PM 發表:
我失敗左了
carmentse 於 2008-03-29 06:28 PM 發表:
=3=
小龍 於 2008-03-29 06:24 PM 發表:
做左一喇  
                   不過....
                                   唉......
 
[ 返回 carmentse 的個人主頁 ]