訪客留言 (17)
claudiaying 於 2009-12-13 02:07 PM 發表:
 凡見到我發表ge日誌有受密碼保護ge,你就打呢個密碼啦!^^
*個[k]字係細楷
密碼:k1234
amy19970401 於 2009-12-02 08:33 PM 發表:
 Cm;)
要回的;)
OOCATs 於 2009-05-22 04:53 PM 發表:
[ 此留言己被網主封鎖 ]
ccsktj 於 2009-05-21 08:16 PM 發表:
自己講完又無興趣
mshppyk 於 2009-05-19 08:12 PM 發表:
WELL!我絕對無興趣參戰!
ccsktj 於 2009-05-19 04:32 PM 發表:
係咪要與我們大戰?
mshppyk 於 2009-05-15 10:44 PM 發表:
今日真係世界大戰!罵戰!各位小心為妙!5/15
[ 返回 ccsktj 的個人主頁 ]