訪客留言 (521)
tamwinglan 於 2009-03-29 11:11 PM 發表:
c0mmEnT;]baby
maggiechan97 於 2009-03-29 01:51 PM 發表:
cm
she_lollipop 於 2009-03-29 01:00 PM 發表:
韩版QQ个性可爱头像 www.ld12.com

謝你的cm^~^

 

^~^謝謝你的支持!!

 

ritapig1314 於 2009-03-28 11:04 PM 發表:
[ 此留言己被網主封鎖 ]
chaelene520 於 2009-03-28 10:48 PM 發表:
Dennis 
我d fd冇去攪過人地
冇搶人地部手機睇人地d sms呀
咁得la'
記住你講d嘢
唔該你唔好再係到尻up丫
 
ritapig1314 於 2009-03-28 10:47 PM 發表:
[ 此留言己被網主封鎖 ]
DENNIS 於 2009-03-28 10:32 PM 發表:
 
你攪清楚條事先啦
唔該你問下
你自己d fd先啦
有冇去攪過人地
搶人地部手機睇人地d sms呀.
如果佢話冇Ge Ok囉.
我都唔想再同你地係到尻up
做完野唔認
無啦啦搶人部手機
打去報警
我唔信差佬唔理囉.
ritapig1314 於 2009-03-28 10:16 PM 發表:
你咪去問下你D好朋友lo
睇下你D好朋友點答你
chaelene520 於 2009-03-28 10:14 PM 發表:
 Dennis小朋友
你都好q無聊,幼稚啫
你而家煩住我,攪住我
我積唔積德關你叉咩事
你咁q8做咩啫
死8公/8婆(人妖)
你講d嘢仲膠囉
你要搞清楚d嘢先好出聲
我同佢有fd過咩
係我從來無當佢係fd囉
明唔明丫
走黎幫人出頭
唔好懶醒la
你邊忽見我煩佢丫!?
 
 
 
 
DENNIS 於 2009-03-28 08:07 PM 發表:
小朋友唔好咁幼稚
係咁煩人啦
冇fd做都唔洗
去攪人架!!
仲要煩住人地
做人唔好咁低能啦
你試下你日日比人煩你會點吖
佢唔嘈番你都唔係人啦
做事前諗下人地感受先啦
人地都唔理你地
你就咪理人啦
你咁得閒就做下義工啦
積下d陰德都唔錯架
因為我知你一定積唔到口德
講埋d野都咁膠
唉~~~~
 
[ 返回 chaelene520 的個人主頁 ]