訪客留言 (132)
|
|
jessie1201 於 2009-10-26 01:35 AM 發表:
點解你吾講你系邊個 -__-""
|
|
jessie1201 於 2009-10-26 01:32 AM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
|
|
jessie1201 於 2009-10-26 01:30 AM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
|
|
jessie1201 於 2009-10-26 01:28 AM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
|
|
jessie1201 於 2009-10-26 01:25 AM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
|
|
jessie1201 於 2009-10-26 01:21 AM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
|
|
jessie1201 於 2009-10-26 01:17 AM 發表:
佢都吾追;-,-
甘就緊系未戀先失架拉;haa |
|
jessie1201 於 2009-10-26 01:09 AM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
|
|
jessie1201 於 2009-10-26 01:01 AM 發表:
甘你又系邊個;a0a
|
|
jessie1201 於 2009-10-25 09:36 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
|
[ 發表留言 ]