訪客留言 (832)
pui211320 於 2009-07-29 07:34 PM 發表:
-'C0MMENT!;`
TO 莎莎:)'
panpan1995 於 2009-07-26 12:58 PM 發表:
CM;]]
s030082 於 2009-07-26 02:08 AM 發表:
cm=]]
thomas730 於 2009-07-24 04:32 PM 發表:
 
`★c0mm2nt`
`★c0mm2nt`
`★c0mm2nt`
`★c0mm2nt`
`★c0mm2nt`
`★c0mm2nt`
wasabi97 於 2009-07-23 07:43 PM 發表:
如果係我都唔洗理ed野
為左ed野搞到自己唔開心冇乜為
仲要d低能仔亂咁吠
anyway所有人都有發言權
你講乜都阻唔到你
有一樣好重要既野你要分清楚到底邊個搞事先???
要分清楚好d wor..
SIU_KA_20 於 2009-07-23 07:39 PM 發表:
CM"
kirari_fiona 於 2009-07-23 06:07 PM 發表:
我受夠啦`之前我一直容忍你鬧我朋友,,因為我想睇下你有無真心悔改既心姐,,點知你一次比一次衰?`仲要用埋d根本唔成字既粗口黎鬧人地,,你用粗口鬧人地,,人地用粗口鬧番你係好應該`所以唔該你唔好嘈,,人地係你老公?`荒謬`結婚證書係邊?`人地而家只係你男朋友咋`你話依莎勾引你男朋友,,證據呢?`我就唔信你無試過囉,,就算唔係勾引未就係發姣囉`人地又無做d犯規行為,,你仲咩一口咬定人地勾引你男朋友?`咁人地同你男朋友講少少野,,你就走過走摑佢一把掌,,話人地勾引?`既然你唔想被人勾引你男朋友,,未用鎖鎖著佢係你屋企唔被佢出黎囉`洗物而家係度呷醋嫉妒?`不過呢,,人地勾引到你男朋友,,咁姐係證明依莎有魅力,,仲有,,你地一日未真正結婚,,人地都有權同你分手`而家出黎拍拖,,都係想玩下姐?`何必要搞到而家咁?`你咁叻未叫人打依莎囉,,叫人打就姐係代表你軟弱,,應該係你本人大小姐出黎同依莎講掂數`我講既係咁多,,我成段野都無用過任何粗口`因為唔似得你咁無家教,,記住只係話緊你,,因為你係導火線,,令到人地用粗口鬧番你`
crystal83010 於 2009-07-23 01:20 PM 發表:
豬系;`
我唔該您唔好再係到嘈"
不過好多謝您幫莎莎寶唄UP留言喎=)`
豪豪係您老公就係您既事;;
莎莎寶唄亦無必要勾引您老公囉,`
人地咁靚女;;大把人追啦...
鬼要您所謂既"老公"`
仲有呀,,
你夠膽咪揾人打莎莎囉;;
小姐呀;;
全世界唔係靜係你識吹雞架``
我刀識架"
睇下邊個多d囉`!
您話人地0n9;;
咁您呢`?
正仆街`!
好撚火囉...
歡迎您係我qz到嘈;;
我寧願您係我qz到嘈,,
刀好過係le度嘈__]]
babiii529 於 2009-07-23 12:59 PM 發表:
 莎莎;吾好禁火;
芯芯錫返;D
chun_19 於 2009-07-23 12:22 AM 發表:
 豬系;`你係米又得鳩閒得濟.
 黎莎莎大人戈主頁度搞事ah`
 你睇下你戈豬系樣.話人溝你條jaii!?
 乜豬系都有jaii嘎!?.我都係岩岩先知.3.`
 你哩D豬戈豬系既死豬系.有jaii我就真係死鳩佐去比你睇`
 仲嗌人豪豪;`我屌.你嗌還嗌.米鳩係莎莎大人戈主頁度嗌啦`
 影鳩衰啦.你發曬姣甘做乜鳩姐!?
 你方戈戈豪豪會中意你咩.3.`
 講真ah;你嗌莎莎去死;不戈你條豬系去死鳩佐先啦`
 望多1眼都嘔返上年食戈D野出黎.3.`
 搞到戈i-c0n鳩吾搭8`見到就想打獲你.`
 好心你用鏡照下你戈柒l00k先啦;`
 吉烈豬ah;吉烈豬`你同我彈開+摺埋啦`
 以後吾好黎哩戈主頁搞事啦;`
 我都知你係想駁屌.你自己回味下你主頁戈D就算啦`
 米再黎整污糟D地方`
[ 返回 cherry_ng97 的個人主頁 ]