訪客留言 (832)
|
|
tommy412 於 2009-02-14 11:57 AM 發表:
+..`●..comM3nT"]
φFrOm:sIu生~*]]
情人節快樂!! |
|
joe2047 於 2009-02-14 08:12 AM 發表:
情人節快樂!
|
|
kaiting1010 於 2009-02-13 07:43 PM 發表:
莎莎^___^
下次你可以到我的bl0g裡留cm嗎!?` 主頁太多cm但是bl0g很少喔-v-` 謝<3`! |
|
MiChAeLaM 於 2009-02-12 11:03 PM 發表:
http://blog.qooza.hk/MiChAeLaM
+左新歌 TVB情人節背景歌啊 - Best Of Me +左新野 , 上去CM下`啦 CMMMMMMMMMMMMMMMMMMCMMMMMMMMMMMCMCMCMCMCMMCM |
|
kaiting1010 於 2009-02-12 08:40 PM 發表:
莎莎`=]
你情人節果日都玩得開心d啦^__^` 呵呵v3v` 有空一齊出黎玩吧^3^` |
|
kaiting1010 於 2009-02-12 06:45 PM 發表:
呵v3v`
是但xd` 我冇所謂-v-` 我 d fd多數叫我做小寶貝`小可愛-____-` 有d叫我英文名(cherry)` 你喜歡吧v__v` |
|
kwan3311 於 2009-02-12 12:24 AM 發表:
@_@"回CM仔比你XD"
|
|
QLoveU 於 2009-02-11 09:51 PM 發表:
你好可愛呀^^ |
|
|
FONG 於 2009-02-11 09:22 PM 發表:
THX your cm^^
i give u too~~ |
|
kaiting1010 於 2009-02-11 07:49 PM 發表:
那我叫你做莎莎吧v3v`
你拍拖喎xd` 果日又點會得閒呢-v-` 不過我就慘過你t^t` 要陪fd-3-` fd唔比我陪我的寶唄/333\` |
[ 發表留言 ]