訪客留言 (832)
tommy412 於 2009-02-14 11:57 AM 發表:
+..`●..comM3nT"]
           φFrOm:sIu生~*]]
情人節快樂!!
joe2047 於 2009-02-14 08:12 AM 發表:
 情人節快樂!
kaiting1010 於 2009-02-13 07:43 PM 發表:
 莎莎^___^
下次你可以到我的bl0g裡留cm嗎!?`
主頁太多cm但是bl0g很少喔-v-`
謝<3`!
MiChAeLaM 於 2009-02-12 11:03 PM 發表:
 http://blog.qooza.hk/MiChAeLaM
+左新歌 TVB情人節背景歌啊 - Best Of Me
+左新野 , 上去CM下`啦
 CMMMMMMMMMMMMMMMMMMCMMMMMMMMMMMCMCMCMCMCMMCM
kaiting1010 於 2009-02-12 08:40 PM 發表:
 莎莎`=]
你情人節果日都玩得開心d啦^__^`
呵呵v3v`
有空一齊出黎玩吧^3^`
kaiting1010 於 2009-02-12 06:45 PM 發表:
 呵v3v`
是但xd`
我冇所謂-v-`
我 d fd多數叫我做小寶貝`小可愛-____-`
有d叫我英文名(cherry)`
你喜歡吧v__v`
kwan3311 於 2009-02-12 12:24 AM 發表:
@_@"回CM仔比你XD"
QLoveU 於 2009-02-11 09:51 PM 發表:
你好可愛呀^^cOmMeNt
 
FONG 於 2009-02-11 09:22 PM 發表:
THX your cm^^
i give u too~~
kaiting1010 於 2009-02-11 07:49 PM 發表:
 那我叫你做莎莎吧v3v`
你拍拖喎xd`
果日又點會得閒呢-v-`
不過我就慘過你t^t`
要陪fd-3-`
fd唔比我陪我的寶唄/333\`
[ 返回 cherry_ng97 的個人主頁 ]