訪客留言 (32)
康 於 2008-02-09 02:06 PM 發表:
對唔住
我會同佢講下
希 於 2008-02-09 01:07 AM 發表:
傻瓜
我反左黎香港喇
我好想見你
我開5到MSN
唯有響呢度CM俾你
 
新年快樂!!
[ 返回 cherrypoyi 的個人主頁 ]