訪客留言 (74)
chicken20123 於 2009-12-09 02:19 PM 發表:
嗯嗯 thx 倩姐 and 琳琳=]
jeffhardy16 於 2009-12-09 09:52 AM 發表:
 我都比CM你啦...芹芹
Chole714 於 2009-12-06 09:58 PM 發表:
 cOmmenT=],,
chicken20123 於 2009-11-17 09:07 PM 發表:
=_=" 好好好...e加留=.="
lhy_703 於 2009-11-16 11:19 PM 發表:
黎左;;
又吾留c0mm3nt;;[[
 
chicken20123 於 2009-11-16 09:22 PM 發表:
琳琳" 錢= ="你敢既咪學校問我拎錢咯" 呵呵"
   盧盧 thx哂"
lhy_703 於 2009-11-15 11:34 PM 發表:
c0mm3n+;
+0;
雞雞哥`;]
jeffhardy16 於 2009-11-15 07:51 PM 發表:
 芹芹..我右CM啦....
 
CM系要收費架....快比$$$$
kiu961101 於 2009-11-11 08:52 PM 發表:
 勤哥..CM我帶到喇
jeffhardy16 於 2009-11-11 07:58 PM 發表:
 thx!!CM
[ 返回 chicken20123 的個人主頁 ]